Українка створила популярний у США бренд паперових квітів

Українка Христина Балушка з Одеси після переїзду в США створила власний бренд «Балушка: мистецтво паперових квітів». Дівчина прикрашає паперовими квітами вітрини популярних магазинів, музичні фестивалі, галереї, урочисті події та домівки людей.

Співпрацює з тижнем моди в Нью-Йорку і відомими компаніями, як Macy’s, Lord&Taylor і Vera Bradley.

«Я хотіла стати дизайнером. Створила свою лінію одягу “Балушка” і продавала його в магазинах. Але паперові квіти відвернули мене від цього. Їх почала робити випадково. Викладачка в коледжі попросила зробити квіти для фотосесії. До того часу паперових квітів я ніколи не бачила. Навчила сама себе за ніч», — розповіла дизайнерка Gazeta.ua.

 

За словами жінки, замовнику дуже сподобався результат, компанія замовила ще 60 штук. Тоді Христина вирішила відкрити власний бізнес.

«Із кожною новою квіткою я бачила прогрес і розуміла, що то моє покликання. Відчула себе набагато щасливішою, коли роблю квіти, ніж коли шию. Вирішила кардинально змінити кар’єру. Крім того, завжди розуміла, що працюватиму лише на себе. Подумала, що паперові квіти можна використовувати на весіллях. Тож почала прикрашати весілля і продавати свої роботи», — каже вона.

Створила свій бренд і зареєструвалася як приватний підприємець. Спочатку – DBA (ведення бізнесу). Це дуже проста форма підприємництва. Забирає годину відкриття і коштує $16.

 

«Розповідала про квіти усім знайомим, зробила веб-сайт та відкрила онлайн-магазин. Зараз маю корпоративну форму підприємництва. Це складніша організація і потребує набагато більше коштів на заснування. Крім того, найняла бухгалтера, оскільки податкова система тут дуже складна. Бізнес став прибутковий одразу. Кошти вкладала поступово — те, що заробляла. Продовжую це робити досі. Це не має початку чи кінця», — говорить дівчина.

Клієнти Христини Балушки це великі магазини з відділеннями у всій Америці.

«Є клієнти, які замовляють квіти індивідуально. Купують їх для святкових подій у житті, кімнат маленьких дівчаток, оформлення інтер’єру в будинках. Серед клієнтів є журнали — TV shows, Kolledzhi, Tobto. Також мої ювелірні “прикраси” продають у Музеї модернового мистецтва в Чикаго. Співпрацюю з благодійними організаціями. Зараз збираємо нову інсталяцію — прикрашатимемо всеамериканську прем’єру трьох фільмів».

На створення одної квітки Христина витрачає від 30 хвилин до 7 годин залежно від розміру та деталей.

«Маю людей, які долучаються до роботи. Мої батьки також приїжджають щороку, допомагають з великими замовленням. Торік відкрила франчайзингову компанію в Дубаї. В серпні поїду відкривати філію на батьківщині. У вересні цього року в Одесі продаватимуть квіти мого бренду», — зазначає дизайнерка.

Нагадаємо, кореспондентка CNN на вечерю у Білий Дім вбрала сукню від української дизайнерки.

Читайте також

Діаспора зі Швейцарії передала допомогу українським дитбудинкам
Світ
0 shares0 views

Діаспора зі Швейцарії передала допомогу українським дитбудинкам

vidia.ua - Кві 20, 2018

Українська діаспора у Швейцарії передала гуманітарну допомогу з 90 кг одягу двом дитячим будинкам, які знаходяться у Сумах та Харкові. Про це повідомляє…

«Викрадена принцеса» за місяць світового прокату зібрала майже $2.5 млн
Україна
0 shares0 views

«Викрадена принцеса» за місяць світового прокату зібрала майже $2.5 млн

vidia.ua - Кві 20, 2018

Загальносвітові збори мультфільму «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила» (The Stolen Princess) становили майже $2.5 млн. Мультфільм став найкасовішим фільмом українського виробництва за часів…

Український дитячий дует підкорив американську сцену
Світ
0 shares0 views

Український дитячий дует підкорив американську сцену

vidia.ua - Кві 20, 2018

Повітряні гімнасти з Харкова Катя Бускандзе і Микита Бичков вразили глядачів американського телешоу Little Big Shots. Відеозапис їхнього виступу набрав більше двадцяти мільйонів…